jag ska bort härifrån till slut, tack !

Söndagen lider mot sitt slut precis som alla andra, fast denna söndag är den enda jag inte haft ångest över skolan imorgon. Nu har jag fått ett mål att plugga till och känner att drivkraften som jag förr saknade har tagit över min hjärna. Nu fyller den upp hela mig och jag de kommande tre månaderna känns betydligt mycket kortare än vad dom gjorde igår. Tänk att en enda mening ändrade hela mitt sätt att tänka. Jag skaka när ansökningen skickades, för jag inte låta bli att tänka "vad fan har jag gett mig in på?" Det är såna tankar som skrämmer mig och som jag bör få bort. Det är de tankarna som syns mest men som jag känner mig minst säker på. En sommar ifrån min största vändning någonsin.

Lovet har varit kanon! Fast en vecka räckte inte, jag har inte blivit utvilad, ligger en vecka efter alla andra. Men imorgon ska jag springa ikapp och ta igen.

Idag var det fotodag. Det gillar jag.


En glad Jenny i ett ibland fint Märsta

Jag ska även länka till annas nya blogg , Annabanana (notera att jag hjälpt till med den)

lämna avtryck
Postat av: Anonym

sexigirl_93?

2009-03-02 @ 13:52:26
URL: http://annamathilda.devote.se
Postat av: Anonym

fan va kul jenny! :D fast hur ska man klara sig utan dig?! :P<3

2009-03-03 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0