NY FRAMGÅNGSRIK BLOGG

FÖLJANDE INLÄGG ÄR VIKTIGT ATT LÄSA FÖR LÄSARE:

Två inlägg på en dag, det är mer än jag brukar åstakomma, Men jag ville väl mest säga att jag har "befodras" ! Eller jag ska nu få ta över en mer framgånsrik blogg, dess förra ägare har gått över till devote och jag ska hoppa efter i gamla fotspår och driva den gamla bloggen.

Jag ska inte lämna denna blogg helt, låta den vara kvar. Fast uppdateringar kommer ske i den nygamla. Då tackar jag för min tid med intejenny, och påbörjar en tid med www.minlatsaskompisfrank.blogg.se

Jag hoppas ni följer med mig till den lite bättre bloggen. Det skulle inte vara kattpiss.

lämna avtryck
Postat av: Amanda

okej då vet jag vart jag ska gå in i fortsättningen. Kram

2009-03-05 @ 17:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0